czwartek, 13 lutego 2014

V for Valentine's Day

www.stylowi.pl
Since I can remember I've always liked Valentine's Day (even when I didn't have a boyfriend). My aunt says that I'm sense and sensibility. Maybe there is some truth in this. Have a nice Valentine's Day tomorrow, and if you don't have boyfriend/girlfriend remember that on Saturday is a Single's Day! :) Everyday is a good day to be happy!

Od kiedy pamiętam zawsze lubiłam Walentynki (nawet kiedy nie miałam chłopaka). Moja ciocia zawsze mówi mi, że jestem rozważna i romantyczna. Może jest w tym trochę prawdy. Już dziś życzę Wam udanego Dnia Zakochanych, a jeśli nie macie chłopaka/dziewczyny to pamiętajcie, że w sobotę jest Dzień Singla! :) Każdy dzień jest dobry aby być szczęśliwym!

www.stylowi.pl

www.stylowi.pl

www.stylowi.pl

www.stylowi.pl

4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam walentynki, niestety w tym roku w ten dzień mam najgorszy egzamin z całej sesji;/

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie świetuje walentynek :)

    sarabrych.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że z moim Tomkiem Walentynki nie mają sensu. Sama nie mam nic przeciwko nim, ale wkurza mnie to, iż trąbią o nich już dwa tygodnie przed. :/ Paranoja.

    OdpowiedzUsuń
  4. pretty imagery! www.tornandpolished.com

    OdpowiedzUsuń